.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
» شمال نیوز » منتشر می کند ؛
چه کسی فرماندار بعدی قائم شهر می شود ؟ + اسامی گزینه های مطرح
شمال نیوز : دامنه تغییرات فرمانداران استان از شرق شروع ، به غرب کشیده شد و حالا فرمانداری های شهرستانهای مرکزی نیز دستخوش تغییرات اساسی قرار گرفتند ....
چه کسی فرماندار بعدی قائم شهر می شود ؟ + اسامی گزینه های مطرح

شمال نیوز: تغییرات در سطح فرمانداری ها ، زودتر از دیگر سطوح مدیریتی در حال انجام است و استاندار مازندران که قصد دارد در برخی از ادارت کل استان از حکم ابقا استفاده کند ، برای خانه تکانی در فرمانداری ها به عنوان محل استقرار نماینده عالی دولت در شهرستان ها عزم خود را جزم کرده است .

به گزارش شمال نیوز، دامنه تغییرات فرمانداران استان از شرق شروع ، به غرب کشیده شد و حالا فرمانداری های شهرستانهای مرکزی نیز دستخوش تغییرات اساسی قرار گرفتند . 

 

این تغییرات در حالی در سطح فرمانداری ها شتاب گرفته است که شهرستان قائم شهر ، به عنوان سیاسی ترین شهر استان ، هنوز فرماندار جدید خود را نشناخت و همچنان تیم مدیریتی منصوب به تدبیر و امید از فرماندار گرفته تا معاونینش بر سرکار هستند .

 

از شهرستان قائم شهر خبر می رسد گروههای سیاسی ، نخبگان منطقه ای و برخی تصمیم سازان در ادوار مختلف که برخی از آنان منصوب به نمایندگان مجلس نیز هستد ، گزینه های خود را برای کرسی فرمانداری آماده و حتی پیشنهاد داده اند اما برخی از این نام ها به پله های ساختمان استانداری نرسیده ، از گردونه گزینه ها خارج شده و گزینه های دیگر جایگزین شده اند .

 

در راهروهای استانداری مازندران نیز نام گزینه های مختلفی شنیده می شود که برخی از آنان نیز حتی تا پای میز مصاحبه در کمیته انتصابات که حالا گفته می شود چندان نظراتشان مورد توجه استاندار مازندران قرار نمی گیرد نیز رفته اند .

 

به هر ترتیب بدون درنظر گرفتن قوت یا ضعف گزینه های مطرح برای فرمانداری شهرستان قائم شهر ، بر اساس شنیده هایی که در محافل سیاسی شهرستان و راهروهای استانداری مازندران ، این افراد جزو گزینه های احتمالی نمایندگی عالی دولت در سیاسی ترین شهرستان مازندران می باشند که نامشان در بین گزینه های پرتعداد ، بیشتر از دیگران مطرح می باشد :

 

جواد مولایی

فرزند شهید ، بخشدار قائم شهر در دوره احمدی نژاد و معاون فعلی فرماندار فریدونکنار

 

علی پیرفلک

فرماندارقائم شهر در  دوره احمدی نژادو دبیراسبق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز 

 

عبدالرضا دادبود

معاون استاندار گلستان در دوره احمدی نژاد و شهردار گرگان 

 

مهدی سلمانزاده 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در گلستان 

 

مهرداد زارع نژاد

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و رئیس دانشگاه آزاد قائم شهر

 

به نظر می رسد از میان اسامی گزینه های مطرح ، عبدالرضا دادبود تا این لحظه از شانس بیشتری برای تصدی مسئولیت فرمانداری شهرستان قائم شهر برخوردار باشد .

 

به هر روی باید منتظر ماند تا استاندار مازندران تصمیم نهایی را گرفته و تکلیف سکاندار فرمانداری شهرستان قائم شهر را از این اسامی یا خارج اسامی فوق مشخص کند .

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 15 اسفند 1400
به نام خدا ---به نظر من استاندار مازندران باید در اسرع وقت نسبت به بر کناری چنین فرماند ران و بخشداران استان را در دستور کار خودش قرار می داد البته در شهرستان قایمشهر خیلی کار ها به زمین انداخته است فقط یه نمونه طرحهای هادی اکثر روستا ها سال مسکوت مانده است و مدیران ذکر شده فقط سیاسی هستند نه کار

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.